Huma_kus34 bu doğru. Ben doktor araştırmaya bile fırsat bulamadım, muayeneye diye gittim aynı gün ameliyata aldılar. Hamileliğin 38. haftasına kadar hiçbir şeyim yoktu. Doğumla birlikte geçer dediler, doğumdan sonra daha berbat oldu. Sırf bu yüzden sezaryen seçtim oysa. Sonra ameliyatlık olduk işte… normalde kabız bile olmayan insandım. Berbat bir şey. Ameliyat sonrası 1 ay daha da berbat. Allah şifa versin.