minervadefne 4 tarafi kapalı olup parmaklık şeklinde olmayınca cocukta hapis hissi veriyor dedi. Uyku sorunu için gelen çoğu anne yer yatagini geçince aslında çocukların hic sorunu olmadigi çıkıyor dedi. Filmlerden çıkmaya calisiyodu o zaman hatta bizimki olabilir dedim. Siz yatağı en alta indirip biraz yükselsin diye yastık koyup ustune kendi yatagini koyarsanız hem size normal mesafe olur hem de kafanız rahat eder.