minervadefne benim oğlum da baya hareketli erkenden dönmeye başladı bende bi alt kademeye almak istemedim içine sünger kestirdim en alta onu koydum 10 cm yükseklik üstüne de kendi yatağını koydum baya bi öyle kullandik. Şimdi tutunup kalkıyor 11 aylık olacak. O yüzden de tek kendi yatağında var en altta. Birde park yatağa biz sonradan geçtik önce ahşap beşikte yatirdim donme başlayınca o küçük geldi donemedikce agladi. Park yatak da zorla yatti resmen aylarca alışması için uğraştım. Yanda ki filelere takti gece 3 5 eli bi değsin hart hart bi basliyodu oralara çarşaf diktim bi süre. Kumaşı hisirtisi kabusum oldu. Sonra bi uyku eğitmeni tanıdık vardı o dedi. Park yatak kaygı sorunu oluşturuyor yer yataginda bile uyur diye gerçekten öyle oldu ama emekleyince o da tehlikeli geldi. Söktüm sonra carsaflari kesfetmesine izin verdim icine koyup sürekli cee oynadık. Bi süre sonra birakti. Ayağa kalkınca da düşse bile fileler acıtmıyor simdi. Kenarları demir ya bi ordan korkuyorum sadece. En alta 3 yastık bile koysanız istediğiniz derinlik olur bence.