Öncelikle geçmiş olsun. Rabbim muhtaç etmesin ama eksik de etmesin deriz ya hep. Ben de bir 112 çalışanıyım, sahada da çağrıda da çalıştım. Uymak zorunda olduğumuz belli başlı kurallar ve de süreler var. Bazen maalesef sistem yetersiz kalabiliyor ama elbette her hasta bizim için biricik ve her can pek kıymetli. Ben de burdan şunu söylemek istiyorum; evet 112yi arayın ama lütfen gerekli durumlarda arayın boş yere meşgul etmeyin ki ihtiyacı olanlar da ulaşabilsin…