2 yasinda ki bebegim aksam uzeri ben ona yemegini isitirken doktorumun bana verdigi gargarayi kaşla göz arasinda banyo dolabindan alip icmis (agzi gevsekti kapagin). Ögürmeye baslayinca 112 yi aradım. Oradan bulunduğum ilin Egitim arastirma hastanesi NOBETCİ DOKTORUNA bagladilar. Bir kac sorudan sonra zehir hattini arayip bilgi alip tekrar beni aradi. (O an bir doktorla konusmak o kadar modumu yukseltti ki )
Bununla da yetinmeyip ambulans gonderebileceklerini soylediler (aracim var simdi gidiyorm dedim)
Tekrar 112 den arayip hastaneye ulasip ulasmadigimi sordular (kayitlarina dusmedigi ve onlar icin acil vaka oldugu icin)
Bebegim hastaneye gitmeden kustu. Genel kontrolleri yapildi iyi.
Arkdslar lutfen ACİL BİR SEY OLUNCA 112 yi arayin. O kadar gelismis ki, o kadar yardimci oldular ki Allah hepsinden razi olsun
(Sadece belki örnek olur faydam dokunur diye bilgilendirme amacli yazmak istedm )