3kedili2bebekli delihatun01 birine düzeltilmiş 5 aylıkken birine düzeltilmiş 5 ay 10 günlükken başladık 1 aydır mama aliyorlardi doktor uygun gördü kronolojik 6 ay 20 günlük biri 7 aylık biriydi oturtmaya da 6.5 aylıkken başladım belirtilere göre başladık bizb
delihatun01 3kedili2bebekli teşekkürler bize aile hekimimiz mama yedikleri için tadıma başlayın dedi bizimkiler de çok havasli yemeye arada tadım yaptırıyorum ama korkuyorum yinede
meayay delihatun01 benim ikizlerim de 10 gün sonra 5 aylık olacaklar 4.ayın başından beri kucağımızda kısa kısa oturtuyoruz biz 35.haftada doğdular bu arada
karanalp1823 3 aylıkken kucağınızda oturtmaya başlamalısınız. Bu ayda cansız destekle oturtabilirsiniz artık.
aslialk delihatun01 38 haftalık doğdu, 3. Ayda destekli kucağımda başladım şu an 5 aylık desteksiz oturmaya çok az kaldı hissediyorum burada önemli olan bebeğinizin isteği oturduğunuzda mutluysa oturtun her bebeğin gelişimi aynı değil