3kedili2bebekli delihatun01 prematurelerse düzeltilmiş 6 aylıkken değilse bebeklerinizin tepkisinden anlarsiniz zaten oturma isteğini yattığı yerden başını kaldirip kalkmaya çalışıyor mu vs
momas delihatun01 4 ay 24 günlüğüz 4. Aya girdiğinde banyo oturağı aldım 2-3 dk oturtuyordum ama artık biz yemek yerken falan baya oturtuyorum ve fark ettim ki bugün oyun halısında oynuyorduk ellerimi çektim tutmadım baya kendi oturdu. Elbette daha erken ama demek ki oturak işe yaramış. Zaten oturmaya hevesliydi tahminimce erkenden desteksiz oturacak.
meayay delihatun01 benim ikizlerim de 10 gün sonra 5 aylık olacaklar 4.ayın başından beri kucağımızda kısa kısa oturtuyoruz biz 35.haftada doğdular bu arada
3kedili2bebekli delihatun01 su an düzeltilmiş 4 aylık sayılıyor o zaman biraz daha bekleseniz iyi olur premature oldukları için riske atmiyoruz demişti doktorum yine de doktorunuza danışın tabi ki
eozlem Ben 3 buçuk aylıkken kısa kısa kucağımda oturttum. Şuan 4 ay 19 günlük, tamamen oturtuyorum sofrada yemek yerken, oyun oynarken falan yanında ben varsam. Yastık falan koyuyorum ama sürekli öne atılıyor kafa üstü gidiyor😂 bizde durum bu şekilde.
eozlem delihatun01 bebeğim doğduğundan beri kafasını dik tutuyordu. Kendi de çok istekliydi oturmaya. Herhangi bir sorun yaşamadım ☺️
patatess Kafasını kendi başına dik tutabiliyorsa oturmaya da hazır oluyorlarmış. İnstagramda takip ettiğim bir çocuk doktoru öyle söylemişti.
gmz10 Osman Gönülal ın videosu vardı. Kendi doktorumuzda aynısını söyledi. 3 aylıkken kucağımızda oturttuk şimdi 4. aydayız yastıkla destekleyerek koltuk köşesinde vs oturtuyoruz.
atarepla Benimki de prematüre. 4.aya girince başladım destekli oturmaya. Şimdi 4 ay 20 günlük ve mama sandalyesinde filan güzel oturuyor rahatsız da olmuyor.
3kedili2bebekli delihatun01 birine düzeltilmiş 5 aylıkken birine düzeltilmiş 5 ay 10 günlükken başladık 1 aydır mama aliyorlardi doktor uygun gördü kronolojik 6 ay 20 günlük biri 7 aylık biriydi oturtmaya da 6.5 aylıkken başladım belirtilere göre başladık bizb