Asyabuse çok güzel açıklamışsınız çok teşekkür ederim. Evet sabahları benim için kabus oluyor artık yediklerinden de sıkıldı kahvaltı yapmak istemiyo kızım. Bizim haşlanmış yumurta yiyince daha çok oluyor. Bende artık sütsüz yumurtasız yoğurtsuz kek , pogaca , sebze köfteleri meyve veriyorum . İnşallah bizimki de geçer. Biz Aydındayız doğduğu hastanede takipli kızım orda bi alerji doktoru proftan randevu aldık ona bi gidicez. 1 yaş için belki dediğiniz hastaneye gelip muayene ettirebiliriz