Kızım 9,5 aylık ama prematüre doğmuştu düzeltilmiş ayına göre 7,5 aylık oluyor
Ek gida tadımlarından sonra süt ürünleri ve yumurta yiyince huzursuz oluyodu ve direk ishal oluyodu
Yanakları küçük kırmızı kabarcıklar oluyodu
Kakada kan vs görmedik ama mukuslu yapıyordu kızıma diyet önerdiler kapattık bu ürünleri kademeli açtık vaa yine aynı sorunları yaşadık dün alerji testi yaptırdık kan verdik sonuçlarda çıkmamış sanırım omu da eklicem şimdi
Direk alerji bölümüne de randevu alamıyorum kızıma 9. Ay aşısı da yapılmadı sağlık ocağı kagıt istedi
Var mı bana bir öneriniz tavsiyeniz artık ne yedircsm ne içircem derdi beni çok geriyo üzülüyorum kuzuma