Kupeklergiremez
Alerji testi yaptık, kanında çıktı kızımın..
Farklı mamalar denedim, hip verdim, Bebelac verdim Aptamil, Aptamil prosyneo ama hepsinde geçmedi yüzü gittikçe kötü oldu ilkin çok küçüktü nokta kadar gittikçe belirginleşti şu an bir yanağı hepsinde mevcut, alerjinin kalıcı olmasını da istemem ileriki dönemler için..
O yüzden şu an alerji mamalarını teklif ediyorum farklı şekillerde inşallah tutar bir şekilde..
Farklı doktora götürdüm buna çocuk doktoru dışında dermatologlarda dahil, test yapmadı krem yazdı kremin de en fazla kullanımı 3,4 gün sonrası cilde zararlı..
Piyasadaki en iyi nemlendicilerden olan atoderm instensive balm aldım kullandım fayda etmiyordu yani..
Belki de ilk çocuğum diye daha bir üstüne düşüyorum..