Kızlar bebeğim 4 aylık ve yüzünde 2 aya yakındır kırmızı kızarıklık vardı ne yaptık geçmedi hastaneye götürdük krem falan da verdi geçmedi..
Bugün eğitim araştırma hastanesine götürdük alerji testi yaptılar ve süte alerjisi varmış..
Raporlu mama verildi ama içmiyor kızım, içine bir çay kaşığı pekmez koymama rağmen..
Ne yapmam lazım fikir verin lütfen..?
Artık yoruldum cidden normal mamaları zor veriyordum ama bu defakinde kusuyor..😒