HE-SEN-COK-BILIYON Madamehappyyyyy benimkide güzel olurdu da ev yoğurduyla mayalardım aynen anlattığın gibi yapıyorum bende. İlk defa hazır yoğurt kullandım böyle oldu. 🥲
fraubi HE-SEN-COK-BILIYON Canım ben hep activia ile mayalıyorum. Her zaman sünmüyor. Onunla alakası yok. Dediğim gibi ısıdan dolayı.
mondecaidensecmeler HE-SEN-COK-BILIYON hazır yoğurtla öyle oluyor birde soğuk mayalamissaniz o da yapar
Aloneeee HE-SEN-COK-BILIYON sünmüş yoğurdunu bir dahakine maya olarak kullanırsan yine sünüyor cnm unutma ❤️
pantenkelebek HE-SEN-COK-BILIYON yenir eğer öyle yemek istemiyorsan yoğurdu kaynat güzelce çökelek gibi oluyor öyle de yersin ben oyle yapıyorum katmer yaptığımda içine katıyorum
HE-SEN-COK-BILIYON pantenkelebek o da mantıklı aslında kestirecek miyim yani🤔 tadı çok yavan olmuş beğenmedim 2.5 kilo yoğurt az da değil