hddd Ev sahibi olduğum halde yatak odası takımı almak duvardan duvara dolap yaptirmadigima pişmanım ben
anneyimannea hddd ben bütün eşyalarımdan halilarima kadar pişmanım şimdiki aklım olsa farkli alırdım kendi evinizin yerinizde olsam satar istediğim dolabi yaptırırdım kendi evimde herseyin istediğim gibi olmasını isterdim 😊
pozitifanne06 hddd airfryer konsol komodin büyük masa aldığima pişmanım evim küçük olduğu için gözüme çok batıyor
Asyaveannesi04 hddd Yatak odam, çocuk odası, halıları, perdeler her şeyden memnunum sadece çok büyük yemek masası aldığım için pişmanım 12 kişilik koca masa gereksizmiş bir hevesle alındı 🤦🏻♀️
hddd anneyimannea çok istiyorum aslında ama yaptırmak şuan bizim için baya pahalıya geliyor dolayın üstüne birşey yanına birşeyler konuyor oda sinir bozucu oluyot
hddd anneyimannea şöyle dusununce dediginizi bende çoğu şeyime pişman oldugumu fark ettim ilk cocukta isim yazılı Montessori yatak şimdi ikinci oldu aynısını istemiyorum farklı çirkin duracak atsam taş gibi sağlam yapmışlar diyen es
LinaTuba hddd sürgülü dolap aldığıma pişmanım bir de tek spor takım almayıp oturma odası salon ayrı ayrı yaptığıma pişmanım ne kadar çok eşya varsa o kadar çok iş oluyor evde bazılarını sattım çok şükür ama hala satmayı düşündüklerim var
Obsesifkompulsifbozukluluk Zumra_Fatma benim Philips xl olandan çok çok pişmanım tozlanıyor sadece tozunu siliyorum 😂
Zumra_Fatma Obsesifkompulsifbozukluluk benimkide fakir xxl xl da olabilir.sulu yemek uapiyor meyve sebze kurutuyor
elisa2705 Obsesifkompulsifbozukluluk Aa neden merak ettim bende aynı marka xxl sini kullanıyorum cok memnunum 😂
maygirl hddd bütün esyalarim kullanisli esya kalabalığıni sewmem.oyuzden esya konusunda pismanlıgım olmadı hic 6 yıldır sewe sewe kullaniyorum herseyi..tek pismanlıgım bütün takımları yemek takımı,çay seti vs gbi bu tür seyleri 24 kişilik aldım düsünunce mantık erdiremiyorum halen.dolaplarım tıka basa tabak çanak bardak dolu buyuzden.kutularinda yarısı ona ragken cok fazla dolaptakiler.
anneyimannea hddd Evet bende öyle çok iyi düşünüp almadım bi anlık hevesle aldım mesela dediğiniz gibi atsan atılmaz sağlam satsan satılmaz ölü fiyatına isterler zaten esimde karışır maalesef kullanmak zorundayim ama istediğim şekilde yaşayamam bütün enerjimi alıyor temizlik yapasım bile gelmiyor 🥲
gokce3535 suhedaaaaa benım değil elim ayağım resmen asla ocakta kızartma yapmam pişirme kağıdıyla on numara oluyor aynı çok yağda yapılmış gıbı
LinaTuba hddd satılmasaydı atardım zaten demode duran şeyler bence hiç olmasa daha iyi evde ne rahatsız ediyorsa tutmamak lazım ben kıyafette çok attım o kadar rahatladım ki