Srht çok haklısın canım dediğin gibi yarın bir hafta olucak garip gelebilir ama ne istediğini ağlayış tarzından anlıyorum malum lohusalık dönemim anneler kalıyor gelen giden oluyor mesela sallanarak uyumasını ıstemıyorum ben sallamıyorum da ağlayınca ama onlar sallıyorlar ve inanır mısın susmuyor sallansa da sanki içimi okuyor bebeğim . yeni yatırdım ama ağlasın olsun diyorum ben gene emziririm onu diyorum. Sen dinlen yoruldun yat ben uyuturum fln diyorlar ama ben işi çözdüm sanırım yavaştan onu hiç bırakmamak en iyisi kucağa alıştırma fln diyorlar ama alışsın umrumda değil zaten çalışan bir insan değilim evdeyım başka işim gücüm mü var ondan önce hep canım sıkılırdı çocuklarda hemen büyüyorlar anlamadan şimdi almıcam da ne zaman alcam kımse umrumda değil bn nasıl istersem öyle yetiştiricem çocuğumu biberon emzik vererek (çalısan anneler alınmasın) geçiştirmicem çocuğumu ilgilenicem hep anne olmak kolay değil boşuna cennet anaların ayakları altında değil o bana rabbimden en güzel emanet içimden nasıl gelıyorsa onu yapıcam o annelik hissini Allah veriyo bana biliyorum çok şükür 🙏