cansuh ebrusafura benimde öyleydi üç saatte bir 90 veriyordum istemiyordu bazı öğünleri atlıyorduk doktorumuza sorduk 60 yap dedi benimki de 2 aylık bu arada
cansuh ebrusafura mamayı sevmiyor olabilir yada sütünüz yetiyordur bizimki mamayı değiştirdik önce nazlanıyor diliyle ittiriyor sonra içiyor hepsini
gggggl demir2606 45 gunluk sadece yatarken 60cc mama veriyorum ama acaba gün içinde de versem mi bilemiyorum ya da akşam da vermesem mi ben hala bu emzirme mama işlerini çözemedim çok karışık
demir2606 gggggl eğer çişli bez sayısı iyiyse ve sürekli huzursuz değilse gün içerisinde vermeyin çünkü gaz yapar fazlası . Çişli bez sayısı ve kilo alımı çok önemli tartınız varsa haftalık tartılın evde 3 aşşağı 5 yukarı tahmin edersiniz kilo alıp almadığını
demir2606 CaganikoFernandez bende 90 yapıyorum ama almıyor benide pek emmiyor atak dönemindemiyiz bilmiyorum
demir2606 ebrusafura kilosu ve çişli bez sayısı iyiyse mamayı sevmediğinden değil tok olduğundan içmiyor olabilir