ugurbocegimm Hndsmom sanırım sendikalarıyla alakalı grev işi. Sendikası olmayanlar ya da greve katılmayan sendikaya mensup olanlar çalışıyorlardır
Rez Hndsmom yeni bişi değil, zaman zaman oluyor; aşı bir kaç gün gecikirse bişi olmaz, başka hastane vs yapıyor mu bilmiyorum