ugurbocegimm yok ben grev yaptıklarına bir şey demiyorum. Ama ortada bir tutarsızlık var. Bizim hemşire aşı yok, hekim olmadan da bir şey yapamıyoruz diyor. Arkadaşımın hemşire biz grev yapmıyoruz , aşıya gelin diye özellikle arkadaşımı çağırıp aşısını yapıyor. Yoksa ben de okudum neden grev yaptıklarını hak verdim aslında.