damlanurunannesi11_ Ayy ne çok geciken var bu ay kızlar gerçekten stresten dolayı olmuyor kafaya takmamak gerekiyor ama sanırım imkansız bu bende 1 aydır gecikiyordum test yaptım negatif dün oldum bende 🥳🥳🥳🥳🥳😀
Alpyigit3434 damlanurunannesi11_ ayy bana da dua edermisin bende olmak istiyorum spiralim var ama kaydıysa diye korku sardı 28 günde bi adet olurdum bugün olmam lazım ama olmadım yarın hemen dra gitcem bi mucize olsa da yarın adet olsam gitmeden
damlanurunannesi11_ Alpyigit3434 İnşallah olursun canım strese girme kafaya takma öyle olunca hiç olmuyor inadı tutuyor sanki hahaha hakkında hayırlısı olsun soğan suyu falan iç egzersiz yap
Alpyigit3434 damlanurunannesi11_ spiralim var ama soğan suyu fln sıkıntı olur mu yarın diyorum doktora mı gitsem spiral kontrolü yapsa 16 sına kdr da adet olmam lazım 3 gün var yani
damlanurunannesi11_ Alpyigit3434 bence bi sıkıntı olmaz soğan suyunda yinede bi görünün bakalım ne olacak
damlanurunannesi11_ dlkk3564 bende kahverengi akıntı geldi sonra regl oldum başlangıcı olabilir yani dediğim gibi stres yapmamak
aza754 Bana da dua edin hanımlar Allah rızası için 14 gündür olmuyorum 10. Günde test yaptım negatif çıktı iyice strese girdim olmadıkça
Halimeea oyku_eyupcan 28 kasımdan bu yana olmadın mı ? Test yaptınız mı peki ? Hakkınızda hayırlısı olsun
Saniye02 oyku_eyupcan can sıkma canm benimde 17 gun gecikmem olmuştu sonra kendi kendime nasıl olursa dedim düşünmiycem dedim sonra hemen regl olmuştum
BirAnneBirBebekkkKk oyku_eyupcan hangi hapı kullanıyorsunuz geç içtiniz mi yada unuttuğunuz oldu mu olmadıysa endişelenmeyin genellikle birşey olmuyor
bbosphorussss oyku_eyupcan ben aralikta adet oldum en son su an gebelik var gibi senin baya uzun olmus