oykueyluly sevindim senin adına inşallah benimkide negatif çıkar yarın belli olacak bende çok korkuyorum. Ben bir buçuk sene spiral kullandım bana adet değilken taktılar ama ben hiç memnun kalmadım son ay da kaymış zaten şükür hamile kalmadım ama o ay ilişki olsaymış çok rahat kalırmışım eğer kesin istemiyorsan spiral taktırdıktan sonra eşin de korunsun yinede