anne36 Arkadaşlar adetim 10 gün gecikti normalde asla böyle olmazdı doğumdan sonra bile en fazla 2 3 gün gecikirdi dün kan verdim gebelik için ama negatif çıktı. Tüm gebelik belirtilerini hissediyorum ama kendimde randevu aldım ama cuma gününe vardı sizede sorup fikir almak istedim benim durumumu yaşayan var mı?
bircadiannesi06_ anne36 spiral taktirdiysaniz ondan da olabilir benim 2 hafta gecikti kan sulandırıcı içtim öyle oldum
ipeksiiimom anne36 valla ilk defa bu ay 8-9 gün kadar benimki de gecikti 2 gün lekelenme şeklinde oldu dedim kesin hamileyim ama regl oldum sonra burda da çoğu kişide okudum herkesinki gecikmiş mevsimsel olabilir
Edo_yekta12 anne36 sağlık ocağında mı verdiniz eğer öyleyse gün içinde mi çıktı ertesi gün mü çıktı ? Bu arada bende yarın vericem. Belirtileriniz neler ?
bircadiannesi06_ anne36 onu bilmiyorum ebeye sormak gerek kizimin alerjisi oldugu için ben emziremiyorum o sebeple ilac kullanabiliyorum
ipeksiiimom anne36 kızım da 15 aylık o kadar korktum ki regl olunca ertesi gün gittim spiral taktırdım
anne36 Edo_yekta12 evet sağlık ocağında verdim ertesi gün çıktı benim. Kasıklarımda batma bulantı ve aşırı derecede koku hassasiyeti var
elifela29 anne36 geç döllenme olabilir kızım 10 gün boyunca geciktim kanda çıkmıyordu on günden sonra çıktı
anne36 elifela29 her şeyin hayırlısı ama inşallah şuan öyle bir şey yoktur oğlum daha küçük ve ben grip için ilaç kullanıyorum
oykueyluly ipeksiiimom benimde 4 aylık 6 gün gecikme var kan verdimdun bugün sonucu Alcam bende adeti bekliyorum spiral için taktirmadan önce zaten kanlara bakiliyormis işte gebelik var mı yok mu kan değerleri nasıl diye
tosbiksmoms anne36 geçen ay 10 gün gecikti,artık diyordum kesin hamileyim testte çıkmıyor diye, kasıklarım ve belim ağriyordu sonra doktora gittim kist olduğunu öğrendim söktürücü ile olmuştum. Bu ay da aynısı olmaz umarım insan kafayı yiyor.
anne36 tosbiksmoms evet aynen öyle pisikolojik olarak çöktüm sanki ama kanda çıkmayınca rahatladım bana ne diyecekler bilmiyorum
madamsln anne36 Ayy demeyin, geçen adet oldum ama dediklerini yaşıyorum. Üstüne görmüş olabilir miyim diye düşünüyorum.Kızımda öyle oldu.
ipeksiiimom anne36 takarken işlem çok kısa sürdü ama belim ağrıdı, ağrı bir gün sürdü simdi hiçbir şey hissetmiyorum ama
oykueyluly anne36 aynı durum bende de mevcut canım adetim duzensiz doğum yapalı 4 ay olcak ben ilk adetimi 40 çıkınca 7 gün sonra oldum sonra hemen doğum kontrol hapı kulldim iki ay o beni mahvetti adetim 1 ayda iki kere oldu kanama olmadi hep lekelenme şeklinde sonra ben hapı bıraktım 1 ay oldu prezervatif geri çekilme yaptık 3 gün önce adet ağrım vardı belim karnım falan olmadı bende kan verdim dün bugün öğleden sonra çıkacak sonuç bı yandan korkuyorum çünkü kızım 4 aylık daha bakalım hayırlısı olsun sonucu bekliyorum
anne36 oykueyluly bu belirsizlikler insanı çok yoruyor gerçekten senin bebişinde çok küçükmüş hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏 Doğum kontrol hiç kullanmadım bizde de eşim korundu bakalım iyi olur inşallah