pyrzaslnnn47 sizinki daha küçük ama 4 aydan somra bebeklere nasıl alıştırırsamız öyle gider diyor doktorlar.bundan sonrası için bence düzen oluşturun.benimki de 4.ayımda uyumama başladı sırf uyusun diye ayakta salladım işte bi daha da sallanmadan uyumadı ,sallanmayla uykuyla bir tuttu.gümdüz uykularınız nssıl bilmiyorum.üç uyku yapıyordur yüksek ihtimalle.sabsh en geç 8 de uyandırın.asla uyumasın.akşam da en geç 18.30a uyandırın.bu saat aralığında ne kadar uyuyor az mı çok mu bilmiyorum ama dikkat etmeniz lazım.mesela bir uykusunda asla iki saati geçmesin.40 dk vs uyuyorsa gayet ideal.az uyudu diyip uyutmaya devam etmeyin.mesels son uykusu akşam 6 ya denk geldi.uyumazsa huysuz olacak.o zaman 15,20 dk bi şekerleme yaptırıp uyandırın tekrar.akşam 9 a kalırsınız bebekler uyumaya çok direnir.20.30 da uyumaya götürmüş olmanız lazım.götürdünüz ama yine uyumuyor diyelim,o zaman gündüz ya çok uyumultur ya çok az uyumuştur bunlara dikkat ederseniz yavaş yavaş normale döner