alparbsr bilmesende_olur bundan dolayı olmuş olabilir bende kullanınca adetim çok öne gelmişti hatta içtikten 3,4 gün sonra bile adet olmuştum sizde de lekelenme yapmış olabilir
bilmesende_olur alparbsr evet evet normalde benim 21 gün sonra olması gereken hayızım 15 gün sonra oldu
Tugcegunes bilmesende_olur yerleşme kanaması en fazla 3 gün sürer demişti doktorum bende hep yerleşme kanamasıyla öğrendim hamileliklerimi ama bir günü geçmemişti kanama ve kahve rengi değildi pembemsi bir renkti bilmesende_olur
yorgunanne4141 Canım senin sonuc nedir bende ertesi gün kapı içtikten 1 hafta sonra koyu renk kanamam oldu sadece 1 gün leke gibi geldi lekeden1 hafta sokra yani bugun test yaptım silik çıktı😔umarım hemile değilimdir siz test yaptınız mı
bilmesende_olur yorgunanne4141 sonrasında adet kanaması geldi şükür. Sanırım dönemsel ya da daha önce kullandığım ertesi gün hapından sebepti. Bilemiyorum