Aysgllylcn Deletedmom_297 sütünüzde azalma ölçümü sigaradan dolayı bende günde 1 tane içiyorum bazen hiç içmediğimde oluyo ama merak ediyorum azalıyo mu süte geçiyo mu
Deletedmom_297 Aysgllylcn benim kuzum 18 aylık başlayalı 1 ay oldu sütümde azalma va de olmadı çok içmiyorum zaten kahvaltıdan yemekten snra gece birde kahve yanında sade içemiyorum mesela keyif. Birazdan tıptaaa anne sütüne geçtiğine dahil netlik yok
OzlemDoganay Deletedmom_297 ben de onu çok merak ettim hatta saçmalama öyle şey mi olur dedim sonuçta her sigara fabrikası ayrı ayrı yani.. iddialaştı benimle de sanmıyorum öyle bişey olduğunu ama
Siyahbeyazl OzlemDoganay Bencede asli var hepsi ayni kotu tadi var, eskisi gibi guzel tadi yok mallesef
FatosYK Deletedmom_297 ben kentswitch içiodum şimdi mentolüde kaldırmıslar yine kentswitch içiorum ama ot yani tatsız bişi niye hala onu içiyorum bılmıyorum😂
OzlemDoganay Siyahbeyazl valla öyle diyolar canım zaten içerikleriyle oynayacaklardı belki de oynamışlardır gerçekten.. ortalama bir mg seviyesinde tutulmuştur değerler herhalde bilemiyorum hiç
Kuzey34 Deletedmom_297 parlıament içiyorum. Diğer sigaralar yakıyor 4-5 gün gidiyor 1 paket ☺️ Hiç içmesek daha iyi ama içiyoruz napalım ben gebeliktede bırakamadım günde 2-3 tane içiyordum 🤦🏻♀️
Deletedmom_297 Kuzey34 su parlamentiiii sevmeyen ben miyimmmm hiç içemiyorum o sigarayı sliminiiii aldım bitsin diye daha sık yaktım😀 ben esse içiyorum kaçak alıyordum cılekli çok hoşuma gidiyordu hafifti tekeli de aynı diğer sigaralarlaaa anlam veremedim
Kuzey34 Deletedmom_297 ben 4 sene içtim parlıament hamilelikte winston slender blue içiyordum ama şimdi geri döndüm 😂😂🤦🏻♀️
Ballii Deletedmom_297 Hamilelikten önce yaklaşık 1.5 paket muratti rosso içiyordum,doğumdan sonra 1-2 dal içtim canım çekmiyor da değil yani 🤦♀️ Hamilelikte ağlıyordum tütün yemek istiyorum diye çok zordu bırakmak 🤣
Cihangr Deletedmom_297 paketler tek tip oldugundan beri eşimde aynısını söylüyor tadını falan beğenmiyor hazır sizde begenmemişsiniz bırakın gitsin 🤣
Mervezem Deletedmom_297 winston slender grey kullanıyorum ince hafif oldugu için bende gunde 5 falan içiyorum canım