Deletedmom_297 Ne marka ne kullanıyorsunuz ne aldıysammm sanki tadı aynı ben ince kullanıyorum 5 tane içiyorum günde linç edicekler lütfen postta çıksın
[silindi] Deletedmom_297 gebe kalmadan önce içiyordum ama gebe kalınca bıraktım şimdi midem bulanıyo içemiyorum
Elifbese Bende ince iciyorum esse cilekli iyi oluyor ama bulunmuyor kolay kolay hem kokuda cok yapmiyor ya da rontmans icebilirsin uzun hem cok icmek istemiyorsun uzun diye
ikizannesi07 aya kadar bu zamana kadar meme mamayla geldik sütüm çok azalmışdı ilk baştan beride azdı zaten bu ay itibariyle memeyi bıraktım yalancı meme gibi kullanıyordu beni çekiyor çekiyor bişey gelmiyo ağlıyordu bende tamamen kestim artık kestikden sonra başladım günde 3 tane içiyorum malbro touch içiyorum hafif bi sigara
ikizannesi07 Deletedmom_297 hımm uzun ve ince olarak eşim içiyor ama ismini unuttum hatta a101 de var bilen varsa yazar belki gerçi okadar çok varki hangisi acaba 😃
Symkoc Bende günde 3 4 tane içiyorum tabi bazen abarttığım oluyor o yüzden paket almayı bıraktım her akşam eşimden 3 tane alıyorum ertesi gün onları içiyorum :) benim için markası çok farketmiyor ama eşim parlıament içtiği için onu içiyorum :)
OzlemDoganay Deletedmom_297 ben içmiyorum ama şey duydum. Bütün sigaralar aynıymış artık aynı tütünmüş. Sanmıyorum doğru olduğunu ama böyle duydum