hilalturk haydii hayır yapmadı aksine daha enerjik oldum ben biraz asosyal biriydim daha çok farklılaştım doktora gittikten sonra olumlu anlamda tabi herkesde aynı yan etki olmaz ama dediğim gibi dkktora gitmek zaten tedaviyi yarılamak gibi oluyo
yamer Bebeğim 50 günlük ve kolik doğduğundan beri maksimum 3 saati gördük uyandıktan sonra 2.5 saat uyumaz bende uyumuyor diye deliriyorum . Keşke uyusalar uykuda büyüyolar