Ya arkadaşlar ben 5 yıllık evli 2 çocukluyum küçük bebeğim 1,5 aylık k.v ile ilk zamanlar çok kavgalar olmuştu bana iftira atmıştı sonra zamanla unutuldu normal hayata devam ettik ama hep yönlendirmeye çalışıyordu ben takmıyordum vs ben hamileyekn eşimle kavga ettik boşanma arifesine geldik kv hiç birşey dememişti kp boşanın falan demişti eşim özür diledi halloldu neyse doğumdan sonra kv ile birsz tartıştık bebeğim 43 günlükken görmeye geldi sadece mesafeliydim dün gece yine geldiler bana 3 tane elma verdi ama elmalar çok güzel değildi tuhaf gözüküyordu bunları arkadaşım sana gönderdi sadece sen ye ama kimseye yedirme diye tembihledi üzerine basa basa iki kere söyledi teşekkür ettim kenara koydum sonra aklıma kötü şeyler geldi büyü yapmış ola bilir mi çünkü kendisi çok tuhaf birisi