UrbanMom efeninannesi4207 küçükmüş ufurum bir sorun olmaz iki buçuk yaşında yeniden getirin kontrol amaçlı dedi çok şükür
efeninannesi4207 UrbanMom aa iyi çok sevindim çok şükür çok geçmiş olsun. Önemli olsa bir ay sonra getirin falan derdi 🤲🏻