UrbanMom
Benim oğlumda da vardı ,muhtemelen bir şey çıkmaz ama yine de bir çocuk kardiyoloji görsün dedi,götürdük,bir yıl sonra tekrar gelin dedi,gittik,bir şeyi yok daha da gelmenize de gerek yok dedi.
Yani muhtemelen bir şey çıkmayacak sizinkinden de ama tabii ki göstermeyi ihmal etmemek gerekiyor