Minigim38 yani şöyle söyleyeyim, 3 yaşı bitiriyoruz bebekliğimi şimdi mi derseniz şimdi derim. Çok daha rahat, en azından tuvaletini kendi yapıyor, acıkınca söylüyor, hatta gidip kendi alıp yiyor, birçok derdi ortadan kalkıyor geriye nazı niyazı kalıyor 😅😅 2 yaşta ve 3 yaşların başındaki deli ağlamaları tutturmaları kalmadı şu an eskiye göre çok rahatım 🤌🏻 o yüzden o kadar da korkmanıza gerek yok🤣