Ya kızlar bizim kızda mi bozukluk var sizinkiler de böyle mi herseye ama herseye ağlıyor. Otur diyorum ağlıyor, suyla oynuyor üstü ıslanıyor ağlıyor, oyuncaklarına icecek yada yemek dökmek istiyor izin vermiyorum diye ağlıyor, oyuncak beşiği var içine girmek istedi kırılacagıni söyledim aynisindan 1 tane daha kırmıştı, oturmak istedi izin vermedim ağlıyor, yemek yapıyorum ben yapacam diyor ağlıyor, anne demesi bile ağlayarak hiç sustuğu güldüğü vakit yok sadece ağlama modu açık ağzımdan ne kelime çıksa saatlerce ağlıyor bu normal mi ya Allah aşkına delirecem artık