aslanmommy
Ben bu devirde elimizde uzaya çıkacak teknoloji varken tvnin zararlarını bilmemeyi asla mazeret olarak görmüyorum. Buraya biz gerizekalı mı olduk yeeeaaa diye laf yetiştireceklerine arama motoruna tvnin zararları yazsalar anlayacaklar. Bu anneler çocuklarına bilinçli kötülük yapıyorlar. Kırılan kırılsın, gücenen gücensin.
Bizim nesilde kolesterol, erken yaşta kalp rahatsızlıkları, şeker hastalığı ne ararsan var çünkü “ölmedik yaşıyoruz iste”
Toplumsal olarak psikolojimizi hiç söylemiyorum bile.
Annelerimiz başımızdan eksik olmasınlar ama onlar çocuk büyüttü biz çocuk yetiştirmeye çalışıyoruz. Türümüzün daha iyi bir versiyonu olmaya çalışmak yerine geçen neslin hatalarını sürdürmek kolaycılıktan başka bir şey değil.