zekeriyeyahya benim bebeğim izlemiyor. 10 aylık şuanda. Devamlı konuşuyorum bebeğimle oyunlar oynuyoruz.
Sadece bu post altında izleten annelerin izletmeyenlerle dalga geçer gibi konuşmasını anlayamadım? Ben izletmiyorum ama ekmeğini ilerde yiyeceğimi biliyorum mesela. İzletenler hangi kafayla neyin dalgasını geçiyor. İzletmeyen anneler ekranın otizm yapmadığını ama uyaran eksikliği, konuşma geriliği sinirlilik-agresiflik hali yaptığını zaten biliyor. Bildikler içinde izletmiyor. Hele birde reklamın zararlarını bilseniz güldüğünüze çok pişman olursunuz.