Omerasaf38 ben kasikla yapiyorum iki kasik formul mamayi 60 ml suyla calkalayip kaseye koyuyorum daha sonra 4 cay kasigi tahilli pirincli mamadan ekliyorum kasikla yediriyorum. Bir ara formul mama kullanmadan yapayim dedim sirf suyla bebegim yemedi cunku tadi tuzu olmadi mecbur bende formul mama koyup yediriyorum hipinkinde zaten arka kismindada oyle yazihorda ben tasarruf olsun diye suyla yapim dedim bu seferde coppe gitti😀 simdi hero babyninkini denicem onun uzerine sirf suylada yapabolirsiniz demis bakalim artik