Prensesss_annesiii canım bizimki 6400 dü 4, ayda. Hiç iştahı yok hasta oldu ağlayarak zorla 60 cc içiyo🥺 doktor günde bir kere öğlen elm yada armut püresi, ara öğün gibi önce meyve sonra mama. Kaşık mamasını da akşam yine aynı şekil önce kaşık sonra mama🤷🏼♀️ Bakalım ne kadar alıcak bu ay.