1990ilknur kesinlikle antibiyotign kalıcı etkisinden ve zararından istinaden kullanmak istemiyorum demistim çoğu annemiz başka yönde anladı , eğer enfeksiyon kana karışmışsa antibiyotik kullanılır ama kanda yoksa gribal veya solunmdaysa gerek duyulmaz , ama her doktor yazar illaki hep gerekli görürler ,keşke işin başka yüzünü de söyleseler