4 buçuk aylık bebeğe antibiyotik yazdı , daha önce post acmistm öksürük burun akıntısı die , öksürüğü kötü olunca götürdüm dinlesin die ama ciğerlerinde biraz kaçmış dedi , antibiyotik şart dedi kullanmazsan ilerler ve yoğun bakım ne daha kötüsü olur dedi şimdi ben napcm vermek istemiyorum, en korktugum şey antibiyotik vermekti ,hepte korktgm başıma gelir 🙈 yapacağım başka bisy var mi bunu kullanmayıp ,, başına gelen varmı siz neler yaptınız nasıl geçer bu öksürük, doktorun dediğini mi yapmalıyım nolur bisyler deyin