hamzamom ayy hayırlı olsun. Benim ablam 5 yıl sonra tedavi ile olmuş. Nasılsa normalde çocuğumuz olmuyor diye korunmamışlar ablam 14 aylıkken abime hamile kalmış. Sezaryende tüpleri bağlayın demiş annem, ama abim çok zor doğduğu ve doğar doğmaz yoğun bakıma alındığı için belki ölür tekrar bebek düşünürler diye doktor bağlamamış. Sonra korunurken de 4 yıl sonra ben olmuşum sürpriz bebek 😂