hamzamom bu arada kızım kucak düşkünü değildir ama hala talep ettiğinde kucağıma gelmek istediğinde kucağıma alıyorum, giydirmesi, alt açması, yemeği her şeyi bende eşim işten gelene kadar. Hiç sorun olmadı. Doktorum masal dışında ağır kaldırma dedi, 9 aydır hala kucak kucağayız 😁 endişeleniyordum büyüdükçe nasıl olacak diye ama giderek kolaylaştı, yatağımıza kendi çıkıyor komidine tırmanıp, orada altını alıyorum, hareketi arttıkça özgürleşti benden bağımsızlaştı tüm evde rahatça takılıyor☺️ Bebeğiniz uyudukça siz de yanında uyuyun, çok dinlendiriyor❤️ Tek kısıtlama son 1.5 aydır parka çıkaramıyorm yetişemiyorum kedi kuyruklarını çekiyor filan. O kadar☺️ Bir de babası yıkıyor😊