nilsara evet benim kızım sarılıktan dolayı yatmıştı küveze ama doktoru kilosu az biraz takip etmek istiyorum demişti. 2080 doğup 1800 kere kadar düşmüştü taburcu olduğumuzda 2140 grdı. Herkes yazmış bizde anne uyum odasında kaldık belli bi ayarda uyum sağlayana kadar taburcu etmediler bizi de orda sürekli hemşireler yani emzirme hemşiresiydş sanırım bizim hastanede gelip bakıp anlatmıştı. Bizim doktorumuz prematüre bebekler için olan mamadan önerdi baya iki ay kadar kullandık kilo alımı yavaş ve yaşıtları yakalasın diye sonra normal mamaya geçirdi. Her bebek az da olsa kusuyodur gazı varsa onu üstten çıkarırkende kusmus olabilir fazla beslenmiş olabilir çünkü doyduklarına hakim değiller ya