fraubi allwrite Yazdıklarınızla alakasız ama siz eski bir kullanıcı mısınız? Yazış tarzınız bana birilerini anımsattı da 😅😅
forumgurmesi fraubi Türk dili ve edebiyat dersi verişi ile bana da birilerini anımsattı.😂 Bir de yerli yersiz noktalama işareti kullanma çabası var tabii.
forumgurmesi allwrite Muhatap bile almıyorum sizi. Post sahibi gayette fikirlerimize değer verip yapmaya çalışacağını söylerken size ne oluyor. Yaptığım yorumdan bunu mu çıkardınız özel gününüzdesiniz yada kendinize olay arıyorsunuz herkese saçmalayan cevaplar vermişsiniz. İşinize bakın.
tazecikanne45 forumgurmesi yanına güzel bir pilav olabilirdi Ama dolma var. Ben şehriye pilavı ya da erişte yapardım. Bu benim tercihim. Buna bile muhalefet olmuş kendisi.
forumgurmesi tazecikanne45 bende şehriye pilavı yapardım. Netice de dolmalar ortaya meze niyetine konuluyor, insan bazen çekinip uzanamıyor bile. O yüzden ben ana yemek tabağına mutlaka pilav yerine geçen bir şey koyardım. Tabi sadece bir öneri. Post sahibi zamanı yoksa imkanı yoksa yapmasa da olur.
forumgurmesi allwrite Bundan sonra yorumlarını yapay zekaya yazdır en azından senden daha mantıklı konuşur.
Esoskirec forumgurmesi pilav değil de tavuk kanat ve patates soslayıp atıcam fırına bide ekstra havuç tarator böreği de masaya koyarım bence zengin görünür yaaa perişan oldum çocukla çünkü🥲
Esoskirec aslananne27 ben doğuluyum bizim burda sarma dolma ana yemektir 😅 bir tencere dolusu yapıp ters çevirip hooopp tepsiye döküyoruz 😂 ali naziği de kıymalı değil kuşbaşı etli yapıcam bol bol. Ama arkadaşlar yazmış tavuk kanat iyi olur diye sipariş ettim gelsin patates tavuk soslarım fırına atarım diye düşündüm bide tarator
asell_asl Esoskirec daha ne olsun mis gibi oldu sofra.. kendinizi daha fazla yormayın bence yeter de artar bile 🌸
pearlmomy allwrite yani restoranda falan hep öyle geliyor .evde kendinize yemek olarak yapıyorum ama kalabalık olursa evet meze ya da salata sıfatıyla
Esoskirec pearlmomy ben çok yapıyorum canım bir kg kuşbaşı etli yapıcam kıymalı değil. Buzluğumda köz patlıcanlarım da var bayağı bi
allwrite pearlmomy doğru, genelde tadım menülerinde başka bir ana yemek de olur, e onun yanında ali nazik biraz meze gibi kaçıyor :) ılık yenmesi nedeniyle. Miktar fazla olursa kalabalığa da yeter bence.
Esoskirec forumgurmesi dimi ya gönüller bir olsun hem de gelecek insanlar eşimin arkadaşları ama ben de çok severim hepsini, hanımları da çok tatlı eminim neden kendini yordun diye kızacaklar bile bana
forumgurmesi Esoskirec acayip lezzetli oluyor. Bende geçen hafta annemlere hünkarbeğendi yaptım bayıldılar:)