tubidir aslında 15 ay çok da bir şey değil o aylarda zaten televizyon izlemesi saçma olur diye düşünüyorum asıl televizyonu 2 yaştan sonra istiyorlar çünkü ne kadar sakınmaya çalışırsan çalış her yerde görüyorlar Bir de demek ki sizin çevrenizde büyük çocuk yok bizim çevremizde büyük çocuklar da var ve bunun sorununu yaşıyoruz ben gittiğim yerde televizyon kapatmıyorum yani 5 yaşında 6 yaşındaki çocuk izliyorken veya 3 yaşındaki çocuk TV kapatın o ağlarsa ağlasın ağlamazsa ağlamasın demiyorum gittiğim evde sonuçta çocuğa izletiyorlarsa bu benim problemim değil çocuk da buna alışmışsa kıyamet kopuyor yani o çocuk oyunu oynar öyle yapar böyle yapar diyerekten de hiç olmuyor bence hiç görmemişsiniz daha bir şey o yüzden bu kadar özgüvenli konuşuyorsunuz