iremaydmr Tv izlemenin otizm spektrumuna benzer olumsuz sonuçlar verdiğini bilmeyen birinin, günümüz annelerine hem tecrübesiz hem cahil demesi… İşte bugün buna gülünür.
Bizim zamanımızda tvde bu kadar hızlı geçişlerle dolu programlar yoktu. Aynı anda bu kadar çoklu sesler ve neredeyse hipnotize edicek renk karmaşası yoktu. İzlemek problem yaratmıyordu. 3 yaşına kadar bebeklerin beyin kıvrımları, işitme ve göz koordinasyonu için zarar verdiğini bilmelisiniz.