iremaydmr irem hanım bizleri annelerimizin büyüttüğü dönemlerde çizgi film saatleri olurdu hatırlarsınız belki sabah 6-7 arası teletabi wınnıe the pooh falan birde akşamları 1 saat olurdu eskiden çizgi film kanalları yoktu o yüzden uzun uzadıya ekrana maruz kalmıyorduk ee birde evlerde çocuk sayısı fazlaydı birbirimizle oynuyorduk ..
Evet otizim doğuştan geliyor.. ama gelişim geriliğinde ne yazık ki ekran çok büyük rol alıyor çünkü çocuk karışıklı bir iletişim içerisinde değil renkler sahneler hızlı değiştiği içinde dikkat bozukluğuna sebep oluyor..
Faydaları var mı evet var güzel içeriklerde mevcut ama çocukların ve ebeveynlerin bunu ayırt edebilmesi gerek..
izleten anneleri yargılamıyorum çünkğ onunda kendine ait sebepleri olabilir çok yorgundur v.s ama izletmemeye çalışanlara da birşey dememek lazım diyeceksekte biraz daha saygı çerçevesinde olmak gerek hepimiz çocuk büyütüyoruz ve biz nasılsak onlar öyle olacaklar