Bence ekrana alışık olmayan çocuk başka evde de bakmaz. Benim kızım tvde herhangi bir şey açıksa asla dönüp bakmaz, ona özel açtığım çizgifilme bile max 15 dk bakar sonra ilgisi biter. Tanıdığım yerde direkt alır kendim kapatırım, uzak biri ise de rica ederim.