Yaşadıklarım geldi aklıma, sizi çok iyi anlıyorum. Sabredeceksiniz. Geçiyor. Kızım 26 aylık. Ve artık deliksiz uyuyor. Memede uykuya geçerdi. Gece her uyanmada emzirirdim. Emzirmeyi bırakınca gündüz uykusunu da bıraktı. Bir süre geceleri uyanıp ağladı çığlık çığlığa, meme krizleriydi bunlar. Şimdi ise maşallah diyeyim, tüm gece deliksiz uyuyor. Uykusuzluktan, kısacık uyuyup uyanmaktan midem bulanırdı. Kolikti, aşırı gazlı bir bebekti. Bir dönem 15 dkda bir uyanırdı. Ayy 🤣 Benim çok sürdü. Belki daha kısa sürede toparlanacak sizin durumunuz. Dilerim öyle olsun, üzmeyin kendinizi 🙏