patulya bize bebek sevmeye de gelen olmuyor 🥲 kendime yetmemek mesele değil ama bazen ona bile yetemiyorum o daha minicik yeni yeni keşfediyor kocaman dünyayı öğrenecek çok şeyi var hâliyle onu huzursuz edecek ağlatacak meraklandiracak çok şey var ve bir süre daha onun gözü kulağı eli kolu biziz tabiki yorgunluk olucak işin kötü tarafı annelerin sorumluluğu sadece bu değil eş akraba ev temizlik yemek. Hamileliğimden beri hiç kitap okumadım makyaj yapmayı özledim kusmuk ve kaka kokuyorum çoğu zaman. Ama bir gün büyüyüp artık bize ihtiyacı kalmayacak bu günleri özleyeceğiz, ağlama seslerini sinir krizlerini bile. Ay duygulandım 🥹 biraz rahatlayın bence zor çok zor ama güzel günler bunlar ya 💖