MilaveAnnesi1 acaba böyle bir şey yaparlar mı ya e devlet çok mantıklıymış aslında ama tek tek tc girip mi gösterecek canım anlamadım yoksa sadece bizim öğretmenimizin mi
İnanın çalıştığım kurumda öyle iğrenç evrakta sahtecilik yapiyolardi ki. Ben o yüzden direk resmiyette istiyorum bişi istediğim zaman. Denetime çevre ve şehircilik bakanlığından geliyorlardı. Bizde analizler olduğunda göndermeyi unuttuklarimiz olunca denetimden sorumlu yetkili iki dkkada eskiden gelmiş raporun tarihini ve işlem numaralarını programdan değiştiriyordu. Çıktısını alıp anında götürüyordu. Benim elim ayağıma dolanıyordu bana sen sadece bekle diyodu. O yüzden hiç kimseye güvenim yok