Havvabukre ay çok teşekkür ederim hiç aklıma gelmemişti. Peki diplomaları sahte vs olabilir mi yani bana gösterdikleri belge.
Elmsnghn acaba böyle bir şey yaparlar mı ya e devlet çok mantıklıymış aslında ama tek tek tc girip mi gösterecek canım anlamadım yoksa sadece bizim öğretmenimizin mi
alinduhatg ay inanmıyorum siz nasıl fark ettiniz peki. Ben de bundan korkuyorum işte. Lisans derler lise çıkar diye
Maviskiz ya lise mezunu olan bir yere niye para verelim. İnanın hiç aklınıza gelmeyecek yerlerde bile lise mezunu öğretmen çalıştırıyorlar. Gidip yönetimle konuşun böyle böyle aklıma takıldı diyin göstermek zorundalar.