Nisakrkmz benim oğlum emeklemeden yuruyenlerden 10 aylıkken koltuklara tutunup kalkıyordu sıralayarak gidiyordu arada kalkıp 5.6 adım atardı otururdu düşerdi 11 aylığa girdiğimizde tamamen kendi yürümeye başladı. Her çocuğun zamanı var, kendini hazır hissedince yürüyor merak etmeyin, benim oğlumun çok hevesi vardı parkta falan çok bakardı çocuklara koşup yürüyünce heycanlanirdi hep azmi vardı yani, yürütmek için hiç bir uğraş yapmadık biz yani ne yürüteç ne yürüme arkadaşı kendi kendine yürüdü, arkadaşım çok uğraştı yürümesi için 15 ayda yürüdü kızı yani demem o ki kendini hazır hissettiğinde yürür birden