Nisakrkmz 10.ayımız biteli 10 gün oldu.tutunarak kalkıyor oturuyor.
,yerden eğilim oyuncağını alıp tekrar dikiliyor ve tek elimden tutarak yürüyor.Tüm gün evin içinde yürüyoruz..Bazen elimi bırakır 1,5 -2 dakika öylece durur ama adım atacağı zaman tutar elimden. Biz abisiyle aramızda hadi git abi ye hadi git anneye oyununu çok yaptık.Bir de yürüteç kullandık